سه سال پيش درب اتاقم در دبستان مدرس باز شدوكودكي دست در دست پدر وارد؛اسمش پرسيدم گفت سيد حسن.براي چه آمده اي پسرم؟مي خواهم بيام مدرسه كلاس اول...اما امروز داغدارش هستم .ناراحت وغمگين كودك ديروزم پر كشيد ورفت .اينجانب مصيبت وارده را به خانواده داغدار سيد حسن عزيز تسليت عرض مي كنم

نيك اندام